8 Ağustos 2010 Pazar

kendimle karşılaştım...!

"kendimle karşılaştım..:):(..!


meğer buymuş nedeni iskele iskele,istasyon istasyon gezmelerimin?

ohhhhh....!

nihayet kendimle karşılaştım..:)

kaçıyormuymuşum kendimle karşılaşmaktan,korkuyormuymuşum bilmiyorum.

hoşgeldin dedim kendime.:)

hayır hayır,

bu yüzleşmekten başka bir şey.

hiç sorular sormadım kendime...

çok güzel konuştuk hayattan,

o beni anladı ben onu anladım.

şu hatamızdı bu sevabımızdıyı konuşmadık bile.

hayat en büyük armağandı,

birlikte nefes aldık...:)

bu kendinle barışmaktan da başka bir şeydi.

o benim ben onun ezberini bozmuşuzda farkında değilmişiz..:)

saatler sürdü konuşmamız...

hadi artık ben uyumaya gidiyorum dedim kendime sonra,;

sabah erken kalkmalıyım,

önce "HAYAT OKULU" na yazmalıyım bunları dedim.

çok anlayışlı biliyormusunuz "kendim" bana..:)

tamam dedi sesinin en yumuşak haliyle..:)

uyudum..!

"O" ne yaptı bilmiyorum?....."

EKREM ŞENTÜRK

1 yorum:

  1. sen kendini terketmediğin sürece kimse seni terketmez kaptan.

    YanıtlaSil

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...