24 Eylül 2023 Pazar

Yalanlar diz boyu ...


...kim bilir ne yalanlar anlatıyorum ?!
konuşmayı çok sevmenin böyle bir handikapı var,
doğrularla yalanların karışması.
en çok üzüldüğüm yalanlarım aşklarıma dair.
ben Platon'dan etkilendiğim kadar Fuzuli'den de çok etkilendim.
bütün platonik hallerimi ikisine bağlıyorum.
bana yalan söylediler ben de yalan söyledim!
bu yaş döngümde yalanların faydasızlığı gibi bir fikri haller yaşıyorum.
keşke yalan olmasaydı (olur muydu ?!) bende yalan laflar etmeseydim.
(Fotoğraf yıllar önce Sapanca Kırkpınar'da ki malikanemden, Hasan bey ve ailesi sağolsunlar...)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...