4 Eylül 2010 Cumartesi

sonbahar gelirken.....

ben her sonbahar aşık olmam nedense,

kışa saklarım sevdalarımı.

sonbahar hüzünlerin mevsimidir,

terk edişlerin başlangıcının mevsimi,

onun için dinlemem sonbahar şarkılarını,

kışı beklerim sevdalanmak için,

karların yeryüzüne düşmesini,

bilirim bir göçmen kuş kalacaktır geriye

beni yalnız bırakmayacak kış gecelerinde.

ben hep kışın terkedilmişimdir oysa,

yalnızlığımı en çok kışın yaşamışımdır.

erken kararan gün,

uzun geçen geceler,

çöken karabasanlar hep kışın gelmiştir üstüme,

bir sonbahar çocuğuyum aslında,

oğullarımda öyle,

ama kıştan ürkmem sonbahardan ürkerim,

sararan yapraklardan,…

habercileridir onlar ayrılığın,

solan yiten sevdaların ..

yalnız bırakılmaların ..

ben sevdalarımı hep kışa saklarım,

acılarımı çoğaltmam onun için,

bilirim bir göçmen kuş terk etmeyecektir buraları

o kadar çok terk edenim olsa da,

soframdaki ekmek artıklarını saklarım ona,

yüreğimdeki tükenmeyecek coşkumu,

gelecek ilkbahardaki tomurcuklarını gülün özlerim,

yastığımı yorganımı ve onu,

çocuklarımın kokusunu ..

sonbahar bir kış türküsü başlangıcıdır benim için ..

EKREM ŞENTÜRK

GÜNDOĞDU / İZMİT /KOCAELİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...