31 Aralık 2023 Pazar

Sürpriz !

 

Zülkade yine şaşırttı beni. Hep şaşırtıyor zaten, hiç ortak noktamız yok zannettiğimizde bile şaşırtıcı çıkışlarıyla alevlendiriyor sohbetlerimizi.
Neden ortak noktalarımız olmalı anlaşabilmemiz için sorusunu saatlerce tartışmıştık bir keresinde, galibi olmayan güreş müsabakasına dönüşmüş, yorulup tartışmamızı noktalamıştık.
O gün birbirimizi ötekileştirdiğimizin ayırdına varmıştık.
Farklıydık, farklılıklarımızla mutluydukta bir arada yaşama kültürümüzü niye geliştiremiyoruz diye hayıflanıp duruyorduk.
Hangi kitabımın içinde kuruttuğumu unuttuğum kuru çiçekleri özel olmayan bir günde önüne koyduğumda ;
"Bu nasıl bir sürpriz !" diye haykırışına şaşırmıştım.
O'na kurumuş çiçekleri sunmadan endişeliydim, " çok basit olacak galiba" gibi endişeler işte.
Üstelik ikizler burcu özelliklerinden nasıl tepkiler alacağım ürküntüsünüde yaşıyordum usumda.
Neyse ürktüğüm korktuğum başıma gelmedi.
Umarım hala saklıyordur sürprizi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...