8 Ağustos 2021 Pazar

bohçamdan ...4

 


senaryolar üretiyorum.

gerçek ve gerçek dışı birbirine girmiş vaziyette.

oyun benim oyunum.

istediğim gibi oynamaya çalışıyorum.

benim dışımda gelişen olaylara hakim olamıyorum elbette ama onlarda benim hatalarımın sonucu aslında.

sözün özü; hak ettiklerini yaşıyorsun.

onlara senaryolar giydiriyorsun, uyduruyorsun yani..!

belki bu terapi.

başka türlü ayakta durman pek mümkün değil.

kabul et,

hazırlıklı ol,

karşıla,

göğüsle .. vs . vs ..

ve saireler küçük şeyler olarak algılanıyor ya ondan mı pek çok aksaklık ?

küçük şeyler farkına varmadığımız büyük sonuçlar yaratıyor !

30 ocak 2008 Çarşamba , Sapanca / Kırkpınar 02.40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...