7 Ağustos 2021 Cumartesi

sürdürebilirlik ...

kavramlara takılıyorum zaman zaman, sürdürülebilirlikte bunlardan biri.

yönetim sistemleri tarafı kendi cephesinden bakıp metinler, önermeler geliştiriyorlar. 

hayli arşivim oluştu kavrama ilişkin,

daha çok özel olarak betimlediğimiz hayatlarımıza kompanse etme tarafındayım,

büyük laflar etmeden kendi hayatlarımızın sürdürülebilirliğinin hikayesinin izini sürüyorum.

toplam kalite yönetimleri çalışmaları sürecinde kişilerin kavramı içselleştirmedikçe ne işletmeler ne kamusal alanlar ne sivil toplum yapılarında uygulamaları reeel anlamda geliştiremediklerinin şahidi oldum.

bu şahitlik birlikte yönetelim özetli yönetişim projelerinde de gerçekleşti.

kavramlar çok cazibeli olabiliyor ancak içselleştiremezsek, içlerini boşaltıp objektif olamazsak sonuçlarını görememek şaşırtmıyor.

kısa yazma çabamdan dolayı başlıklar halinde çoğalacak bu metni karmaşık bulabilirsiniz !

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...