3 Haziran 2021 Perşembe

... felsefe yapma ...

 hayatınızın bir yerinde muhakkak bu  ikazla karşılaşmışsınızdır.

cevabınız ne oldu bilmiyorum?

bazen herhalde biz felsefeyi çok değerli görüyoruz da böylesi bir refleks üretiyoruz diye düşünmedim değil,komik gelmesin.

neden "şiir gibi kadın", "roman gibi hayatım var" diyebiliyoruzda biraz derinlikli konuşana "felsefe yapma" yı yapıştırıyoruz.

ve nasıl anlıyoruz felsefe yaptığını?

elbette akademik bir açıklaması vardır, 

felsefe sever olarak üzerinde duracağım.

birde "sokak feylozofu" karakteri türetmiştim,

neden türedi veya nereden peydahlandı hikayesi ile konuyu masaya yatırıp, kendimle konuşmamı size ileteceğim,

tabi tabi felsefe yapmadan !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...