4 Haziran 2021 Cuma

Şaşırmamak yeteneği

 son yıllarda edindiğim en önemli yeteneğim olarak kabul ediyorum.

neden bu kadar geç kaldığıma hayıflanıyorum. 

herkesin herşeyi herkesten çok bildiği, ömrünü bilim yolunda tüketmiş hocalara parmak ısırtan bilgelerin, koçların cirit attığı bir ortamda şaşırmamak yeteneğiniz daha hızlı gelişiyor.

onun içindirki kendimle konuşmalarımda ahkam kesmiyorum, ne olur ne olmaz diye.

bu bir kabullenmişlik hali değil, anlama hali.

ben anlaşılmasamda karşımdakini anlama hali,

cebelleşmeme stratejisi.

böylesi bir durum en azından stresimi yönetmemde korkunç faydalı oluyor.

şaşırmamak yeteneğinizi gözden geçirin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...