2 Haziran 2021 Çarşamba

özdeğerlendirme mi?

evet, eleştiri ya da yüzleşme ya da yargılama filan değil,

özdeğerlendirme.

bu değerlendirme biçemi mutlu ediyor beni.

hayatımı kolaylaştırıyor.

şimdi bloğumda eski kendimle konuşmalarımı topluyorum ya zaman zaman,

virgülüne dokunmadan,

bütün önyargılarımı hapsediyorum bir kenara,

neydi, nedendi, nasıldı demeden yol alıyorum.

fakülteye otobüs yolculuklarımda Kula Manisa'da mola vermişiz ve "otobüs rübaileri" diye karalamışım bir not kağıdına,

Temmuz'un 17'si, sene 2017.

"ölçülseydi dünya malınan değerin,

yetmez idi malım mülküm bilesin,

ne zaman ki görmez oldu gözlerim,

kıymetin anladım ol nefesinin."

özdeğerlendirirsem, o ana dönememekle beraber tuhaf ve şu an tarifleyemediğim duygu yükü,

karalamışım ve benden çıkmış.

o ana dönmeye uğraşmıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...