25 Haziran 2021 Cuma

hayallerim suya düşsede ...

ıslanmış hayallerimi sudan çıkartıp kurutuyorum,onlar için özel mandallar aldım renkli,böylece hayallerimi yitirmemiş oluyorum,komik gelse de.

zaten hepsi ciddi hayaller değil, en az yarısı komik.

komik hayallerimden vazgeçmenin daha kolay olduğunu keşfettim,vazgeçmelerin zorluğunu yaşadığımdan onları güncellemek işime geliyor.

öyle kolay kolay büyük balık sendromunada yakalanmıyorum artık.

hatta büyük küçük ve benzeri kategorilerimde yok hayallerim için,

ama hep hayallerim var !

gerçekleştirebildiklerimle yetinmeyi de öğrendim sayılır,

hayal kurmaktan geri durmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...