15 Mayıs 2021 Cumartesi

İlham Perisi geldi ...

 Haziran 2019 'dan bu yana notlar üstüne notlar almışım,ha bugün ha yarın oturup bloğuma bunları yazarım demişim,milatlar ilan etmişim,nafile ... 

Yazamamışım!

Şimdi saate falanda bakmadan oturdum bilgisayarın başına yazıyorum işte.

İlham Perisi (Perim demiyorum,başka bir yazmamda açıklarım) geldi geçtiğimiz günlerde,

işte ne bileyim ; anlattı,yazdı,konuştu ve galiba "niye yazmıyorsun?" dedi "Bak geldim!".

Ben İlham Perisi hep şiirler için gelir sanıyordum,öyle biliyordum,blog yazmayla ne alakası olur diyordum ...

Oluyormuş ve biliyormusunuz bu gelen İlham Perisi ezberi bozmak maksadı ile gelmiş,üzerimize sinmiş yaşanmışlıkları silkelemek için gelmiş birde.

Hatta başka gizli maksatlarıda vardır diyede düşünmedim değil ya,yazmamı tetiklediği için sesimi çıkarmadım.

Galiba bende O'nun her ne ise maksatlarına alet olmaya hazırmışım ki "Kendimle Konuşmalar" diye tanımladığım yazmalarıma başladım.

Üstelik bloğumu ne çok özlemişim ,farkettim.

Teşekkürler İlham Perisi,iyi ki geldin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...