29 Mayıs 2021 Cumartesi

"Şarkı Sözü Okur Yazarlığı" 1c.

Kaç okyanus geçtim böyle,

karşı kıyıyı göremediğiniz, öngörüleriniz ve hatta uzgörülerinizle yola çıktığınız ütopyalarınızın karşı kıyıda olduğunu sandığınız uzun yolculuğunuzun hikayesini yazmak kolay değil.

hayat zaman zaman tek satıra sığmayacak deneyimler sunar.

Kaç denizde yitip gittim,

yitmelere hazırdım zaten, deniz hayatın izdüşümü, hakkını alır, hakkını verir.

yitip gitmek göze alınabilir.

Kırılmış direkler yırtık yelkenlerle,

ah ağabey, ne demiştin köy minibüsüyle şehre inerken;

ne çok mevzilerimizi kaybettik, farkındamısın ?

Kaç seferden yorgun döndüm,

aslında yorulmak çıkmıştı lugatımızdan ,

rağmen, yitmelere inat sürmeliydi yolculuğumuz.

 

Dipnot ; belki başka bir gün başka türlü okurum bu dizeleri, siz de belki farklı okursunuz sanırım. Yarın devam etmek üzre.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...