18 Mayıs 2021 Salı

Reddetmenin Bedeli ?

bir dönem tuhaf bir "reddetme" duygusu içinde idim.

iradem dışıda gelişebilen bir duygu durum haliydi sanki? 

herşeyi ,ne bileyim ,duyguları ,düşünceleri,eylemleri ve canlıları.

öğrenmeye karşıda oluşan bir reddediş hali belirmişti.

öğrenmek istemiyordum,en basit öğretildiği zannedilenleri dahi reddediyordum,öğrenemiyordum.

sonra sonra   bu "reddetme" duygusu benden nasıl uzaklaştı hatırlamıyorum.

kendi cümlem değil, bir edebiyatçıdan duyduğumu düşünüyorum kafama kazınan cümlenin ;

"hayat hakkını alır".

o "bir dönem" hayat hakkını almışmıydı benden?

"bedel" ödemişmiydim?

nasıl bir "bedel" di ödediğim?

ilginçtir, çetele tutmamışım, o yüzden sıralayamıyorum.

gerçek olan şu diyorum kendi kendime ;

her reddetmenin bir bedeli var.

bedeli nasıl karşılayıp, değerlendirdiğinizse sizin bakış açınızın tezahürü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...