28 Mayıs 2021 Cuma

"Şarkı Sözü Okur Yazarlığı" 1b.

 Ah benim sevdalı başım,

nerelere götürür her birimizi, tarifi güç.
sevda çok yoğun anlamlı, sadece aşk ile özdeşleştirmek yetersiz.
ben oldukça derinlikli görüyorum, daha bitmez tükenmez.
nelere nelere sevdalıyız, en başta belki güzel günlere!
herkesin güzel günden ne anladığına mı bağlı?

Ah benim şair telaşım,

tanıdığım her şair telaşlıydı, duygu geliyordu ve o telaşla kaydolmalıydı, kaçabilirdi, kaçmamalıydı, yerini o anın duyguları öbür anın duygularına terketmemeliydi !
şimdilerde modamsı anı yaşamakla alakası var mı, düşünüyorum?

Ah benim sarhoşluğum,

neyin sarhoşu olduğumuz değişken.
hepimizin sarhoşluk dereceleri bir mi?
ama sarhoşluk ayıplanacak bir durum değil bence, dışa vuramadıklarımızın kolaylaştırıcısı.

Ah çılgın yüreğim,


keşke her zaman çılgın olsa, korkmasa, vazgeçmese çılgınlığından.

Sus artık uslandır beni,

uslandır ama sessizleştirme, kanadı yaralı bir kuş gibi bırakma, gurbetin ıssızlığına gönderme.

Dipnot ; belki başka bir gün başka türlü okurum bu dizeleri, siz de belki farklı okursunuz sanırım. Yarın devam etmek üzre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...