27 Mayıs 2021 Perşembe

"Şarkı Sözü Okur Yazarlığı" 1a.

 Artık hepimizin bir sosyal medyası var ya; kendimizi ifade edebildiğimizi düşündüğümüz,paylaşımlarımızı  çoğalttığımız,biraz onlardan vazgeçme niyetimden bloğumda "kendimle konuşmalar" faslına dönmeye çalışmam.

Kendi halinde,ahkam kesmeyen,kendini gizlemeden,olduğu gibi olmaya çalışarak,meşhur copy paste'ler le çok bilmiş gözükme gayreti olmadan,meraklısına hitap eden ve falan filan işte,okuyorsanız siz çoğaltın!

"Şarkı Sözü Okur Yazarlığı" şarkılardaki yalanlar dizisi mi yapsam derken birden "ah benim sevdalı başım" la usuma düşen bir fikir.

1a,1b gibi gidecek...

Bugün biraz ne yapmaya çalıştığımı anlatmaya çabalayacağım uzatmadan.

Uzun yazmaların okunmadığını deneyimledim,belkide twitter,ınstagram ve benzeri sosyal medya alanlarının yoğun kullanımı bundan.

Hatta işin kolay kısmının bu olduğunu farkederek ve koca ozanın Abidin'e dediği gibi;

"sen mutluluğun resmini yapabilirmisin Abidin,işin kolayına kaçmadan ama..." dizesinden etkilenerek belkide yola çıktım ...

Bugün değer verdiğim bir dost "disiplin" kavramı üzerine o kadar somut sözler söylediki,kendimi disipline etmek adına hergün disipline olmuş bir halde yola devam edeceğim.

Galiba "ah benim sevdalı başım" okuması dönemsel bir okumaya dönüşecek sanırsam.

Yarın, 1b'de buluşmak üzre dostca,sağlıcakla,sevgiyle kalın ...

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...