17 Mayıs 2021 Pazartesi

"mrb" ya da "emojiler" üzerinden !

 bu gece kül kedisi sindirella gibiyim,onikiye beş kala kendimle konuşmamı tamamlamam lazım inadım var.

kendi kendime hergün bir blog yazısı olacak dedim ya...

"mrb" ya da "emojiler" üzerinden haberleşiyoruz ya ,veyahut iletişim kuruyoruz ya (bende yapıyorum artık) dumanla,güvercinlerle haberleşme zamanlarından bu zamana en hızlı değişen sürecin bu olduğunun farkındamıyız sorusundayım?

"his" , hangisi olursa olsun önemli ,biliyorum,hisleri geçirmeninde önemini biliyorum,ne kadarını geçirebildiğimizi bilmiyorum.

hissiz olduğumuzu herhalde hiçbirimiz iddia edemeyiz.

peki ,şimdi böyle,beş yıl ya da bir yıl sonra daha neler değişecek?

saat onikiyi iki geçmiş,devamı sonraya ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...