31 Mayıs 2021 Pazartesi

"Şarkı Sözü Okur Yazarlığı" 1e.

 Ah benim iyimser yanım,

hiç vazgeçmediğim, yenilsemde üzülsemde.

en basit hali bardağın boş dolu tarafı mı, en komik olanı Polyanna'mısın be abi! 

ne bileyim?

Ah benim aldanışlarım,

bir dolu aldanış.

aldatılma değil, bazen şair telaşından kaynaklanıveriyor.

neyse ki aklım başıma çabuk geliyor.

Ah benim kavgalarım,

önce kendi kendimle ne çokmuş meğer.

kavgayı hiç sevmedim, hala da sevmiyorum.

edersem kötü ederim (yumrukludan söz etmiyorum),hele sarı damarım kabarırsa.

Ah pişmanlıklarım,

yok desem bir türlü var desem başka türlü.

pragmatist bakış açım geliştikçe azaldığını hissettim,

belki iyi belki kötü!

Sus artık uslandır beni,

ya da "terbiye et" demek geliyor içimden.

susmanın çığlığa dönüşmesi ürkütücü olabiliyor,

ironik durumlardan biri.

Dipnot ; "Ah benim sevdalı başım" ı kendi kendimle konuşmam bitti. Her ay sonu yeni bir "şarkı sözü okur yazarlığı" planlıyorum. Beceririm herhalde!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Coğrafya kaderdir = Taşra ?

Fehim'in içten içe keyiflendiği anların kendi bakış açısıyla benim bir taşralı olmamı kanıtladığına dair duygu kabarmasını hissederek an...